Заберемо на себе все, від чого у вас болить голова
Спробуйте 1 місяць і переконайтеся, що це працює
Ми вже знаємо, що вас зупиняє

Три найпоширеніші міфи про call-центр

Мiф №1

Ніхто не продасть краще, ніж я!

Альфа-відповідь

Так, це популярна думка. Проте зважаючи на наш досвід роботи в 10 сферах, можемо з впевненістю сказати - кожну ми успішно відцифрували.

Альфа-оператори отримують всю необхідну інформацію про ваш бізнес і повністю готові комунікувати з вашими клієнтами.

Мiф №2

Усі call-центри - це роботи

Альфа-відповідь

Так, це популярна думка. Проте зважаючи на наш досвід роботи в 10 сферах, можемо з впевненістю сказати - кожну ми успішно відцифрували.

Альфа-оператори отримують всю необхідну інформацію про ваш бізнес і повністю готові комунікувати з вашими клієнтами.

Мiф №3

Усі call-центри - це дорого

Альфа-відповідь

Так, це популярна думка. Проте зважаючи на наш досвід роботи в 10 сферах, можемо з впевненістю сказати - кожну ми успішно відцифрували.

Альфа-оператори отримують всю необхідну інформацію про ваш бізнес і повністю готові комунікувати з вашими клієнтами.

Дзвінків на день
50
Сума на місяць
5 500 грн

Змінюйте стан бізнесу

  1. 01
    Збільшуйте кількість продажів
    Ми не працюємо по шаблонах. Для кожного бізнесу ми створюємо спеціальний Альфа-алгоритм, прописуємо людяний скрипт. Тому клієнт із задоволенням здійснює покупку і хоче повернутися ще. Адже, він пам’ятає позитивний досвід і задоволений сервісом.
  2. 02
    Не втрачайте клієнтів
    Пропущений дзвінок - це не просто статистика. Це потенційний клієнт, якого ви втратили. Тому ми на зв’язку 24/7. Наші спеціалісти відповідають на дзвінки і вдень і вночі.
  3. 03
    Оптимізуйте витрати на відділ продажу
    Наша задача - зв’язати вас із цільовою аудиторією. Тому, ми маємо спеціальну систему комунікації. Альфа-спеціалісти передають вам тільки зацікавленого споживача, готового до покупки. Це підвищує ефективність роботи кожного менеджеру з продажу. І, з часом, ви зможете скоротити штат.
  4. 04
    Покращуйте сервіс
    Швидкість реакції - важлива складова обслуговування. Клієнти цінують, якщо ви відповідаєте вчасно. Швидко оформити заявку чи підказати адресу - це вияви справжньої турботи. Чим кращий сервіс - тим вища прихильність клієнтів і більше продажів.
Anna, co-founder

Наш call-центр об’єднує спеціалістів, які люблять людей. Нам подобається говорити з ними, слухати, допомагати. Ми щиро радіємо, коли нам вдається вирішити проблему. А ще більше, коли нам вдається покращити настрій, змінити стан.

Vitaliy, co-founder

Всі вміють дзвонити - а ми вміємо говорити. Адже, провести розмову правильно, делікатно і результативно - це не те саме, що “проінформувати” або “зібрати дані”. Ми вибудовуємо відносини. Ми взаємодіємо з людьми, транслюємо ваші цінності за допомогою телефонних розмов. Це принципово інший підхід роботи call-центру і, повірте, він вам сподобається.

Альфа-послуги

Вміємо провести доброзичливу розмову під час телефонного дзвінка.
Гаряча лінія

Це інформаційно-довідкова підтримка. Ваші клієнти отримають швидку відповідь на будь-яке питання:

 - який графік роботи та адреси філіалів

 - наявність товарів та особливості використання

 - акції та актуальні спецпропозиції

Ви зможете швидко розповісти людям про вашу роботу та отримати зворотний зв’язок. Якісна гаряча лінія - важливий елемент турботи про клієнтів.

Віртуальний офіс

 

Це багатоканальний телефонний номер, закріплений за вашою компанією. Наші Альфа-оператори відповідають за цим телефоном цілодобово і перенаправляють дзвінки у потрібний відділ. Віртуальний офіс - це вдале рішення для компанії, якщо:

- вам треба швидко відкрити бізнес і немає часу на оренду на облаштування приміщення,

- ваші партнери чи клієнти в іншому часовому поясі,

- вам не потрібні офлайн-офіс і найманий штат.

 

Робота віртуального офісу допоможе бути клієнтам та співробітникам в одному інфополі. Це сприяє класній атмосфері та підвищує результати команди.

 

Приймання замовлень

Це обробка замовлень через call-центр, електронні листи та чати. Альфа-оператори швидко зареєструють заявку в CRM-системі та передадуть вам у зручному вигляді. Вам залишається робити те, що ви вмієте  найкраще - закривати потреби клієнтів своїм продуктом.

Швидкість обробки вхідних - буде вашою конкурентною перевагою. Поки клієнти конкурентів нудяться в очікуванні відповіді, ваші люди спілкуються з Альфа-спеціалістами й роблять замовлення.

 

Віртуальний секретар

 

Якщо наймати реального працівника немає змоги, ми маємо рішення. Щоб не пропускати жодної заявки, пропонуємо вам найняти віртуального секретаря. Це ваш помічник на аутсорсі, який на зв’язку 24/7 без вихідних, свят чи лікарняних. 

Що він вміє?

 - відповідати на вхідні дзвінки,

 - перенаправляти та реєструвати звернення,

 - розсилати нагадування та ще багато іншого, що треба саме вашому бізнесу.

Віртуальний секретар допоможе в організації процесу та полегшить роботу, взявши рутину на себе.

 

 
Організація call-центру

 

Щоб не втратити регулярний зв’язок з партнерами та клієнтами ми пропонуємо створити call-центр. Це відділ телефонної підтримки, який покращує рівень сервісу та робить ваших клієнтів щасливішими.

 

Ми маємо робочу систему, яка допоможе вам:

 - не пропускати жодного дзвінка,

 - вчасно інформувати клієнтів,

 - регулярно чути зворотний зв’язок.

 

Аутсорс call-центр - це оптимальний варіант для покращення сервісу та економії коштів.

 

Приклади альфа дзвінків

Анна Іванова
спеціаліст вхідних дзвінків
Консультація стосовно послуг
Анна Ангорова
спеціаліст вхідних дзвінків
Консультація стосовно послуг
Вікторія Васильєва
спеціаліст вхідних дзвінків
Консультація стосовно послуг

Альфа-звіт

We provide you with Alfa-analytics in a convenient format so you can track how we work with your business and what we achieve together.

Питання та відповіді

Навіщо мені замовляти опитування через ваш сервіс?
Рада, що ви зацікавилися комунікаційним центром "Альфа". Ми любимо свою роботу, вміємо говорити з різними людьми і в кожному бачимо особистість, її бажання та настрої. Наша сильна сторона - говорити по-іншому./ Наша сила - відмінна комунікація. Я вирішила створити цей бізнес після досвіду роботи у колл-центрах, тому що зрозуміла, як добре я відчуваю іншу людину навіть по телефону. Мені подобається змінювати стан людини у розмові і розуміти, що зараз я змінюю щось у цілому світі. Можливо, після нашої розмови людина не лише вирішить своє питання, а й посміхнеться і піде з гарним настроєм далі. Також, я добре знаю цінність кожного клієнта і хочу допомогти підприємцям не втрачати їх.
Чому мені треба замовляти call-центр у вас, а не доручити це своїм менеджерам?
Спілкування з людьми, особливо у напруженій ситуації - справа делікатна. Для цього треба мати спеціальні знання, володіти техніками комунікації та бути завжди у доброму гуморі. Наші оператори знають усі фішки успішного діалогу. Ми проведемо дзвінок так, щоб змінити настрій клієнта і перемкнути його на Альфа-стан. Це важливо для збереження вашої репутації та щоб ваші клієнти відчули турботу вашої компанії. Крім того, у нас вже є налагоджена структура роботи call-центру та зручна система звітування. Ми беремо на себе всі технічні складнощі процесу - а ви насолоджуєтесь сервісом.
Для яких сфер бізнесу треба call-центр?
Організований call-центр необхідний для бізнесів, які швидко розширюють клієнтську базу або мають клієнтів у різних часових поясах. Найбільше цю послугу замовляють бізнеси у сферах: - інтернет-торгівлі, - страхування, - краси та здоров’я, - фінансів та аудиту, - туризму, - освіти, - кіно- та медіа індустрії та інші.
Як часто та у якому вигляді я буду отримувати звіти про роботу call-центру?
Ми надаємо вам звіт раз на місяць у зручному форматі таблиці Excel.
Які етапи налаштування call-центру перед початком роботи?
Глибоко занурюємося у вашу сферу діяльності, вивчаючи основних конкурентів. Створюємо сценарії розмов з урахуванням специфіки бізнесу. Тестуємо скрипти на практиці та погоджуємо їх з вами. Впроваджуємо контакт-центр у бізнес: інтеграція call-центру у вашу CRM. Навчаємо операторів, які будуть спілкуватися з вашими клієнтами. Проводимо аудит роботи call-центру та складаємо рекомендації.

ЯК ЗБІЛЬШИТИ ЛОЯЛЬНІСТЬ КЛІЄНТІВ, ЗАПРОВАДИВШИ У БІЗНЕС ВІДДАЛЕНИЙ CALL-ЦЕНТР?

Уявіть, що у вас є клієнти, які роблять покупки знову і знову. Крім того, вони постійно рекомендують вашу компанію своїм друзям та знайомим — це нескінченний потік нових клієнтів. Вам залишається тільки приймати нові замовлення та отримувати оплату.

ХОЧЕТЕ ПРАЦЮВАТИ З ТАКИМ КЛІЄНТАМИ?

 Для цього ми пропонуємо вам створити віддалений call-центр на базі контакт-центру «Альфа».

Наші досвідчені менеджери роблять за вас всю роботу по обробці вхідних дзвінків і заявок: 

  • приймають дзвінки на гарячій лінії,
  • обробляють вхідні заявки, у тому числі - в онлайн-чатах,
  • дають рекомендації та поради вашим клієнтам у Службі підтримки, 
  • відповідають на каверзні питання клієнтів та працюють із запереченнями.

Коротко кажучи — ми ведемо активну телефонну роботу та взаємодію з вашими клієнтами, в той час як, ви та ваші співробітники, займаєтеся більш серйозними питаннями. 

ЧОМУ ВАШІЙ КОМПАНІЇ ВИГІДНО МАТИ ВІДДАЛЕНИЙ CALL-ЦЕНТР? 

Піклуючись про людей, які вже купили товар або послугу, ви перетворюєте їх у лояльних клієнтів. Коли клієнту потрібно буде знову зробити покупку, він звернеться саме до вас, а не до конкурентів. 

ЯК НАЯВНІСТЬ CALL-ЦЕНТРУ ЗБІЛЬШУЄ ПРОДАЖІ? 

Основне завдання call-центру — відповісти на питання клієнта, заслужити його схильне ставлення та показати, що він дійсно цінний для вас. Клієнти цінують свій час, комфорт та повагу з боку компанії. За комфортні відносини з вашим бізнесом, клієнти щедро платять грошима, відданістю та рекомендаціями.

СПЕЦІАЛЬНА ПРОПОЗИЦІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ: ВПРОВАДЖУЄМО ВІДДАЛЕНИЙ CALL-ЦЕНТР — ПОТУЖНИЙ КОНСУЛЬТАТИВНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ВАШИХ КЛІЄНТІВ 

Ви передаєте більшу частину роботи й обов'язків, пов'язаних з вхідними дзвінками та заявками досвідченим операторам віддаленого сall-центру.

Працюємо з гарячою лінією: обробляємо та систематизуємо інформацію, що надходить від ваших клієнтів.

Консультуємо та надаємо довідкову інформацію про послугу або продукт.

Працюємо в режимі 24/7 — ваші клієнти в будь-який час доби отримують професійний зворотний зв'язок.

Менеджери віддаленого контакт-центру «Альфа» забирають на себе нудну та рутинну роботу — підсилюють зв'язок компанії з клієнтом та створюють лояльність. 

ГАРАНТІЯ РЕЗУЛЬТАТУ - ЦЕ ДОСВІДЧЕНІ ТА КОМПЕТЕНТНІ МЕНЕДЖЕРИ 

Весь операторський склад, який буде представляти вашу компанію, проходить індивідуальне навчання. Як результат — оператор веде розмову з клієнтом «від А до Я», так, начебто це ви самі. 

ЕФЕКТИВНІ СЦЕНАРІЇ ДІАЛОГІВ 

Створюємо індивідуальні сценарії бесіди з клієнтом. Для цього ми з'єднуємо ваш досвід та наші методики «теплих» і «холодних» вхідних дзвінків. Кожен скрипт тестується на практиці, а тільки потім використовується в роботі. 

ЗВІТИ, АНАЛІТИКА І КОМУНІКАЦІЯ 

Вся комунікація та ведення вашого проекту відбувається через одного фахівця. Персональний менеджер формує детальний, аналітичний звіт по роботі операторів з вашими клієнтами. Також, він надає рекомендації для поліпшення сервісу обслуговування клієнтів. 

КОНТРОЛЬ ОПЕРАТОРІВ 

Ви можете прослухати аудіозапис будь-якого дзвінка, а додатково отримуєте щоденний звіт від всіх операторів. 

РОБОТА 24/7 

Можливості штатних співробітників обмежені робочим графіком. Ми ж вирішуємо ваші завдання цілодобово, у вихідні та святкові дні.

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ? 

  • Глибоко занурюємося в вашу сферу діяльності, вивчаючи основних конкурентів. 
  • Створюємо сценарії розмов з урахуванням специфіки бізнесу.
  • Тестуємо скрипти на практиці та погоджуємо їх з вами.
  • Впроваджуємо контакт-центр в бізнес: інтеграція call-центру з вашою CRM. 
  • Навчаємо операторів, які будуть спілкуватися з вашими клієнтами. 
  • Проводимо аудит роботи call-центру та складаємо рекомендації.

ЩЕ 2 ГАРАНТІЇ РЕЗУЛЬТАТУ

БАГАТОМОВНІСТЬ CALL-ЦЕНТРУ Якщо ваш бізнес працює за межами України й обслуговує клієнтів з інших країн — не питання. За запитом ми збираємо команду операторів, які розмовляють будь-якою мовою (англійська, німецька, російська та навіть китайська).

ГЛИБОКЕ ЗАНУРЕННЯ В ВАШ БІЗНЕС Оператори починають працювати з вашими клієнтами тільки після детального вивчення проекту та складання іспиту особисто вам.