Вам потрібно швидко, якісно й безпомилково донести до клієнтів інформацію? Ви хочете розповісти їм про новий продукт, бонуси або відкриття магазину? У вас немає часу займатися email-розсилкою, а наймати ще одного секретаря нерентабельно? Віддайте це завдання на аутсорс і забудьте про цю монотонну роботу. Займайтеся розробкою смислів, нових стратегій, комунікації. А ми вчасно і з душею попрацюємо з вашою аудиторією.
Інформування клієнтів від Альфа допоможе вам:
- бути завжди на зв’язку з клієнтами,
- підвищити лояльність та збільшити продажі,
- вивести клієнтський сервіс на новий рівень людяних відносин,
- знаходити проблеми та вчасно реагувати на них,
- значно зекономити бюджет компанії.
Послуга інформування передбачає дзвінки, смс, email-розсилку, проведення опитування та грамотне опрацювання звернень. Ми забираємо на себе всю рутину та спілкуємося з людьми від вашого імені. Без роботизованих бездушних скриптів. Тільки щире людяне спілкування через турботу може збільшити лояльність до вашого бізнесу та закохати у бренд.
Чому це буде працювати краще за розсилки моїх менеджерів?
- З вашими клієнтами спілкуватимуться підготовлені висококваліфіковані спеціалісти. І їх єдиним завданням є комунікувати з людьми. Тобто, вони завжди у гарному настрої, ні одне звернення не відволікає їх від інших завдань і не може бути “невчасно”. Це гарантує, що кожна людина отримує належне обслуговування незалежно від того, о котрій подзвонить у вашу компанію.
- Call-центр працює за чітким графіком. Якщо один Альфа-спеціаліст захворів, його підхоплює інший. Жодне звернення не залишається поза увагою.
- Перед початком роботи ми детально та глибоко вивчаємо ваш бізнес. А значить, ми знаємо відповідь на всі питання. Тож ваші клієнти ніколи не почують “вибачте, я з іншого відділу. Це не в моїй компетенції”.
- Ми маємо вже налаштовану систему обліку та звітності, розроблені бази даних та алгоритми роботи з великим потом людей. Альфа-оператори володіють високими навичками спілкування, знають психологію конфліктів та техніки продажу. Отже, вам не треба витрачати час та гроші на навчання своїх менеджерів, розробку та тестування системи. Не експерименуйте з якістю обслуговування, кожен невдала комунікація означає втрату клієнта та грошей. Довіртеся перевіреній системі.