Допоможемо завжди бути на зв’язку з клієнтом для росту бізнесу
Зберігайте зв’язок зі споживачами, збільшуйте лояльність та продажі. Ми вчасно проінформуємо ваших клієнтів про всі новинки. Зберемо відгуки про компанію та виявимо претензії. Не відволікайтеся на поточну рутину. Творіть!

Змінюйте стан бізнесу

  1. 01
    Будьте завжди на зв’язку
    Ви зможете вчасно проінформувати ваших людей. Новинки, акції, спецпропозиції, зміна локації чи відкриття нового філіалу - ніщо не має залишитись поза увагою покупців. Більше інформації - більше довіри.
  2. 02
    Підвищуйте лояльність та збільшуйте продажі
    Закріпіть бренд у голові клієнтів. Вони будуть завжди пам’ятати про вашу компанію і, у разі потреби, звернуться саме до вас. Тому що завдяки постійній комунікації ви формуєте позитивне ставлення. Альфа-стан клієнтів - важлива передумова регулярних продажів. Ми знаємо, як з цим працювати.
  3. 03
    Виведіть клієнтський сервіс на новий рівень
    Якість сервісу безпосередньо впливає на кількість продажів. Ми налаштуємо систему комунікації на Альфа-рівні. Людям буде приємно купувати у вас.
  4. 04
    Знаходьте проблеми завчасно
    Завдяки регулярному спілкуванню, ви вчасно дізнаєтеся, якщо щось піде не так. Виявивши проблему, ви зможете залагодити конфлікт ще до його початку. Це значно покращить репутацію і збільшить довіру. Бізнеси з Альфа не стресують.
Анна, co-founder

Наш call-центр об’єднує спеціалістів, які люблять людей. Нам подобається говорити з ними, слухати, допомагати. Ми щиро радіємо, коли нам вдається вирішити проблему. А ще більше, коли нам вдається покращити настрій, змінити стан.

Віталій, co-founder

Ми любимо допомагати людям, говорити з ними, радити та шукати вирішення для їх питань. Ми щиро радіємо кожному задоволеному клієнту та кожнії посмішці, яку ми відчуваємо навіть по телефону

Альфа-послуги

Ми налаштовуємо розсилку відповідно до вашої клієнтської бази. Або домовляємося про розмову в дружній формі під час телефонного дзвінка
Дзвінки існуючим кліентам
Ми регулярно дзвонимо за всіма номерами клієнтської бази. Це дуже важливий елемент сервісу, який допомогає клієнтам відчувати себе важливими та задоволеними. Таким чином, ми підкреслюємо свою турботу та попереджаємо непорозуміння.

 

від 5 000 грн
Надання інформації
Інформуємо про всі ваші новинки чи додаткові пропозиції. Робимо так, щоб ваші люди відчували, як багато ви для них робите. У вас будуть зацікавлені клієнти, які готові до покупки. Це зробить обслуговування швидшим та комфортнішим.

 

від 5 000 грн
Опитування щодо задоволеності кліентів
Станьте турботливим другом для споживачів. Першими дізнавайтеся про проблеми і вирішуйте конфлікти без втрати репутації. Актуальність змін - важлива риса якісного сервісу. Завдяки м’яким опитуванням, ви будете завжди вчасно.
 
Регістрація скарг
Уважне ставлення до скарг споживачів - шлях до покращення сервісу. Наші спеціалісти делікатно знімуть напругу і занотують усі деталі інциденту. У вас буде достатньо інформації, щоб швидко вирішити проблему. Тим часом як Альфа-спеціалісти потурбуються про зміну настрою і повернуть лояльність клієнта.
 

Приклади альфа дзвінків

Вікторія Іванова
спеціаліст вхідних дзвінків
Консультація стосовно послуг
Анна Ангорова
спеціаліст вхідних дзвінків
Консультація стосовно послуг
Анна Васильєва
спеціаліст вхідних дзвінків
Консультація стосовно послуг
Вікторія Голобородько
спеціаліст вхідних дзвінків
Консультация по статусу заказа

Альфа-звіт

Ми подаємо вам Альфа-аналітику у зручному форматі, щоб ви могли відслідкувати, як ми працюємо з вашим бізнесом і чого досягаємо разом.

Питання та відповіді

На які теми я можу замовити опитування?
Рада, що ви зацікавилися комунікаційним центром "Альфа". Ми любимо свою роботу, вміємо говорити з різними людьми і в кожному бачимо особистість, її бажання та настрої. Наша сильна сторона - говорити по-іншому. Наша сила - відмінна комунікація. Я вирішила створити цей бізнес після досвіду роботи у колл-центрах, тому що зрозуміла, як добре я відчуваю іншу людину навіть по телефону. Мені подобається змінювати стан людини у розмові і розуміти, що зараз я змінюю щось у цілому світі. Можливо, після нашої розмови людина не лише вирішить своє питання, а й посміхнеться і піде з гарним настроєм далі. Також, я добре знаю цінність кожного клієнта і хочу допомогти підприємцям не втрачати їх.
Чому мені варто замовити інформування у вас, а не доручити це секретареві?
Ми вже маємо чітко налагоджену систему комунікації й, найважливіше, зворотного зв’язку. З вашим бізнесом працює команда Альфа-професіоналів 24/7. Альфа не втратить випадково чийсь контакт та не забуде відповісти. Отже, ви отримаєте задоволених клієнтів, які отримають всю інформацію і відповіді на свої питання вчасно. Не дратуються та не змушені чекати півдня.
Ви розробляєте унікальні тексти месседжів для кожного бізнесу? Чи це стандартна розсилка, як у всіх?
Наша головна задача - змінити стан ваших клієнтів. Для цього ми розробляємо тексти спеціально під ваш бізнес. Нам важливо, щоб у кожному смс відчувався саме ваш стиль комунікації. Це додатковий елемент вашого брендингу.
Як часто я буду отримувати звіт про стан моїх клієнтів і у якому форматі?
Ми надаємо вам звіт раз на місяць і зручному форматі таблиці Excel.

Вам потрібно швидко, якісно й безпомилково донести до клієнтів інформацію? Ви хочете розповісти їм про новий продукт, бонуси або відкриття магазину? У вас немає часу займатися email-розсилкою, а наймати ще одного секретаря нерентабельно? Віддайте це завдання на аутсорс і забудьте про цю монотонну роботу. Займайтеся розробкою смислів, нових стратегій, комунікації. А ми вчасно і з душею попрацюємо з вашою аудиторією.  

Інформування клієнтів від Альфа допоможе вам:

  • бути завжди на зв’язку з клієнтами,
  • підвищити лояльність та збільшити продажі,
  • вивести клієнтський сервіс на новий рівень людяних відносин,
  • знаходити проблеми та вчасно реагувати на них,
  • значно зекономити бюджет компанії.

Послуга інформування передбачає дзвінки, смс, email-розсилку, проведення опитування та грамотне опрацювання звернень. Ми забираємо на себе всю рутину та спілкуємося з людьми від вашого імені. Без роботизованих бездушних скриптів. Тільки щире людяне спілкування через турботу може збільшити лояльність до вашого бізнесу та закохати у бренд. 

Чому це буде працювати краще за розсилки моїх менеджерів?

  1. З вашими клієнтами спілкуватимуться підготовлені висококваліфіковані спеціалісти. І їх єдиним завданням є комунікувати з людьми. Тобто, вони завжди у гарному настрої, ні одне звернення не відволікає їх від інших завдань і не може бути “невчасно”. Це гарантує, що кожна людина отримує належне обслуговування незалежно від того, о котрій подзвонить у вашу компанію.
  2. Call-центр працює за чітким графіком. Якщо один Альфа-спеціаліст захворів, його підхоплює інший. Жодне звернення не залишається поза увагою.
  3. Перед початком роботи ми детально та глибоко вивчаємо ваш бізнес. А значить, ми знаємо відповідь на всі питання. Тож ваші клієнти ніколи не почують “вибачте, я з іншого відділу. Це не в моїй компетенції”.
  4. Ми маємо вже налаштовану систему обліку та звітності, розроблені бази даних та алгоритми роботи з великим потом людей. Альфа-оператори володіють високими навичками спілкування, знають психологію конфліктів та техніки продажу. Отже, вам не треба витрачати час та гроші на навчання своїх менеджерів, розробку та тестування системи. Не експерименуйте з якістю обслуговування, кожен невдала комунікація означає втрату клієнта та грошей. Довіртеся перевіреній системі.