Альфа-стан вашого бізнесу передбачає виняткову турботу про клієнтів. Для цього треба знати їх настрій та актуальні потреби. Маркетингове дослідження - невід'ємний крок вашої взаємодії з людьми. Пропонуємо найкращий спосіб зробити це не втративши фокус - делегувати маркетингові дослідження call-центру Альфа. Маркетингове дослідження/ опитування/ анкетування - це вихідний телефонний дзвінок клієнтам для налагодження довіри та формування лояльності до вашого бізнесу. Як підвищити любов до компанії за допомогою маркетингового дослідження?
- дізнаватися про вподобання клієнтів та їхні враження про ваш продукт/послугу
- збирати настрої аудиторії й аналізувати потенціал ринку
- розповідати про ваші новинки, акції, зміни
- точніше та глибше знати вашу ЦА та її потреби
- розуміти ставлення ваших клієнтів до конкурентів та знати, чого не вистачає
Віддавши маркетингове дослідження на аутсорс - ви отримаєте професійну аналітику з конкретними результатами. Но основі опитувань можна:
- зрозуміти детальний портрет вашої ЦА і творити відповідно до її потреб
- побачити потенційні сегменти ринку і знайти нові горизонти для творчого втілення
- визначити, які з ваших пропозицій потрапляють у саме серце клієнта, а які потребують вдосконалення
- скорегувати маркетингову політику бізнесу і бути більш корисними
- мінімізувати ризики маркетингових рішень та уникнути стресу
- проаналізувати ефективність обраної стратегії та роботи команди Як уникнути роботизованого анкетування? Спілкуватися через Альфа-стан. Наша команда працює з людьми. Ми не йдемо за сухими скриптами, ми ведемо щиру бесіду. Ми чуємо емоцію душі, а не голос у трубці. Як ми працюємо?
- Занурюємося у ваш бізнес та підключаємося до вашого стану
- Розробляємо ефективний формат і план дослідження
- Проводимо тестові дзвінки та вдосконалюємо діалог
- Встановлюємо контакт з вашими клієнтами та підтримуємо теплий емоційний зв’язок
- Автоматизуємо процес та відцифровуємо результати
- Подаємо вам детальний звіт дослідження, на основі якого ви творите дива